TRENING FUNKCJONALNY

WOD, czyli po prostu Workout of The Day (trening dnia). Trening wykonywany na wysokiej intensywności z wykorzystaniem ruchów funkcjonalnych. Trening funkcjonalny rozwija ogólną sprawność fizyczną, wykorzystując wzorce ruchowe spotykane na co dzień, a poprzez wysoką intensywność treningów weryfikuje świadomość naszego ciała. Należy spodziewać się każdej możliwej kombinacji ćwiczeń, która będzie inna każdego dnia.

TABATA WORKOUT

Trening oparty na Protokole Tabaty. Składa się z interwałów wytrzymałościowo – siłowych, wykonywanych w stosunku 2:1 (20 sekund pracy, 10 sekund przerwy). Podczas Treningu wykonywanych jest 8 ćwiczeń, po 4 serie w każdym. W 1996r. Izumi Tabata dowiódł naukowo, że taka konstrukcja treningu jest skuteczniejsza od tradycyjnego treningu interwałowego. Przez 6 tygodni trenujący Protokołem Tabaty poprawili swoją maksymalną wydolność tlenową średnio o 14%, zaś beztlenową aż o 28%. Z tego względu protokół Tabaty okrzyknięto wyjątkowym, bo żaden inny sposób trenowania nie poprawia obu tych parametrów. Trening również przyczynia się do szybkiego spalania tkanki tłuszczowej. Po krótkich, ale bardzo intensywnych wysiłkach możemy zaobserwować efekt “After Burn”. Oznacza to, że aż do 48h po zakończonym treningu następuje spalenie tkanki tłuszczowej.

CARD CHALLENGE

Uczestnicy treningu podzieleni są na drużyny. Każda drużyna otrzymuje talię kart. Każdy kolor w kartach oznacza inne ćwiczenie, np.

Burpee
Swing
V – Up
Donkey Kicks
J 50 Lunges

Wszyscy zawodnicy z danej drużyny muszą wykonać określoną liczbę powtórzeń zgodnie z  wylosowaną kartą –
w przeciwnym wypadku nie można odkryć następnej karty.
Wygrywa drużyna, której, po 25 min zostanie najmniejsza ilość kart.(Team AMCAP – As Many Card As Possible)

AKROBATYKA / SIŁA GIMNASTYCZNA

Na zajęciach poznajemy zagadnienia związane z akrobatyką i przygotowaniem motorycznym do skoków i innych figur gimnastycznych: Kształtowanie poprawnej sylwetki, wzmacnianie, rozwijanie siły gimnastycznej, nauka podstawowych elementów jak przewroty i przerzuty. Poznajemy tu także ćwiczenia przygotowawcze i wzmacniające pod konkretne ćwiczenia na kołkach gimnastycznych, drążku oraz innych przyrządach.

WARSZTATY GIMNASTYCZNE

Zajęcia dwugodzinne nakierowane na wybrane zagadnienia gimnastyczne, lub akrobatyczne. Szczegóły w zakładce War-sztaty

BACK TO WORKOUT

Stabilizacja i technika – na zajęciach pracujemy nad techniką wykonywania podstawowych ćwiczeń jak przysiady, wypady, plie, deski itp. Kształtujemy mięśnie głównie pracą z ciężarem własnego ciała. Łączymy elementy treningu cardio i interwałowego, ćwiczeń izometrycznych i stabilizujących. Idealne przygotowanie do zajęć gimnastycznych, treningu funkcjonalnego i innych treningów wytrzymałościowych.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą popracować nad techniką wykonywanych ćwiczeń, tych którzy chcą wrócić do treningów po dłuższej przerwie lub nie ćwiczyli w ogóle.

STRETCHING/ MOBILITY

Zajęcia poprawiające mobilność i rozciągające. Połączenie Stretchingu dynamicznego i statycznego, automasażu i ćwiczeń zwiększających ruchomość w stawach.

BOKS

Boks – najtrudniejsza w nauce a zarazem najpiękniejsza ze sztuk walk. Walka na pięści jest podstawą każdej innej formy sportów uderzanych.

K-1

K-1 to jedna z najpopularniejszych form kickboxingu łącząca standardowe techniki bokserskie jak i bardzo efektowne superman punch czy backfist z technikami nożnymi (kopnięcia i uderzenia kolanami).